21 jump street

Snodde med mej 3 filmer från Linda för hon har några jag inte har sett. Så det blev 21 och 22 jump street och Word tour of skandinavia tror jag, med Johan Glans. Det var lite kul sen när jag tittade på tv.nu för då visade det sej att efter Sommarkrysset så skulle 21 jump street gå på 4:an haha. Har itne lyckats se så mycket av den ändå för jag har varit lite överallt! Nu ska jag ner i poolen och se så ingen är där, för då åker dom ut!
 
Senare inatt ska jag se klart Navy säsong 1 tänkte jag, när det är tomt med folk för det ser inte så bra ut annars. vi få väl se om jag ser filmerna från Linda med eller om jag kör igång med säsong 2! Skulle gå in och se ifall dom hade erbjudandet på 3 filmer för 200 och det hade dom, men tydligen är säsong 2 slutsåld så då få vi väl vänta helt enkelt. Nu är det bara 8 timmar kvar innan jag tar 2 veckor ledigt för semester och nollning!
 
Tänkte lägga upp bild från förra årets nollning, alltså min, men hittar inte den bilden, mysko..
 

Kommentera här: