Feeling tired

Känner mej väldigt trött faktsikt. Sitter på jobbet vilket inte är så bra tillfälle för den känslan. Ska ta tag i deklarationen nu. Har kollat igenom bloggar för att fördriva tiden, har inte gjort det sen jag jobbade förra veckan så var ju en del. Ville gärna läsa Kenzas då hon har varit i Paris. Helt sjukt att hon hade kjol där? Hur fint borde det inte vara när vi är där om en månad då!:D Även Blondinbellas ville jag lsäa nu i och med att hon födde för några dagar sen. Har även läst bloggen som några skriver om 19 kids and counting och fick reda på att den senaste som gifte sej är gravid! Alla blir det till höger och vänster känns det som nu haha.
 
I mon är det avslutning med gympan vilket känns skönt för då slipper man tänka mer på det. Ska även bli skönt för nu kan jag börja träna på torsdagar och om jag inte minns fel så har dom roliga träningspass på torsdagar :)
 
Vi kör en mys bild från i somras (tror jag det är) bara för jag gärna hade varit hos Robin nu
 

Kommentera här: