Work

Skulle skrivit frpn mobilen men det tar så lång tid så vi få ta bilderna senare eller en annan dag för orkar inte krångla nu. Sitter på jobbet, i ca 3 timmar till, lite mindre. Sen ska jag hem och sova, skönt! Har sett på IDOL lite och några avsnitt av Sex and The City, ha några kvar däremot. Läser till provet lite emmelanåt också eftersom jag inte ska till skolan idag. Orkar inte sova ca 2.5 timmar för att sitta i skolan i knappt 2 timmar.
 
Så nej, jag läser på jobbet istället och sen få vi bara hoppas på att jag kommer klara det. Har trots allt några dagar på mej:) Det är mindre än 2 veckor nu till vi åker till Gran Canaria och jag börjar få lit smått panik över det här med att flyga. Det är inte provet som gör mej mest stressad och nervös utan det är att flyga. Läste någonstans att dom har kommit fram till att det var dom 3 första minuterna vid start och dom 9 minuterna vid landning. Så är liiiiiiiiite stressad över detta just nu.
 
Fattar inte att jag bokar resor när jag vet att jag kommer halvt bryta ihop innan jag lämnar mamma (och dom andra jag lämnar på flygplatsen) för att checka in på flyget. Det börjar redan när jag åker hemifrån, men just när man lämnar dom sista i familjen så är det liksom ingen återvändo. Man måste gå på det dr förbannade flyget och hoppas på att det ska gå bra. Robin verka ha gått med på att kanske åka utomlands nästa år. Vi är sugna på USA båda två så kanske få ta det. Hans kusin bor i Washington verkade det som så vi skulle prata med henne om vi kunde bo där i så fall :)

Kommentera här: