Fredag var det ja!

Vaknade vid 6 när Robin skulle till jobbet, ställde klockan på 10.00. Stängde av den och tänkte att jag har ingen anledning att vakna innan 9 ikväll. Vaknade sedan vid 11.45 typ och hade ont i huvudet. Haft det hela dagen. Tog Ipren vid 4-5 tiden men den hjälpte inte ett dugg. Gick och la mej och sen vaknade jag vid lite efter 8 halv 9 ungefär och mådde mycket bättre:)

Kände mej seriöst bakis, förutom att Ipren bruka hjälpa mot bakis huvudverk. Haft ont i huvudet några dagar men tror det berott på provet och att jag insett att vi flyger nästa söndag, hjälp!!! Så har bara slappat och tagit det lugnt idag. Varit lite snurrig också men tror att det är för att jag lämnade blod igår. Jag tål inte det verkar det som sa mamma :P Men ska göra det i februari igen så hinner nog återhämta mej till dess ;)

Imon ska mamma ha spelkväll och jag gissar på att det inte kommer bli så mycket sömn för min del då hon ska städa och krabba hela dagen. Börjar ju tidigare på en lördag. Ska som vanligt försöka få hit Robin som sällskap. Det har den senaste tiden inte funkat, men jag ger inte upp ;)

Ska åter igen kolla upp lite vad som finns att göra på GC så vi har något att göra om vi inte vill sola hela dagarna. Det kan ju vara dåligt väder också. Ska kolla igenom om det är något jag behöver köpa eller fixa till dess. På tisdag ska vi göra brasiliansk vaxning i alla fall och jag hoppas att jag är så trött att jag inte kommer reagera för mycket. Ska ta ett par ipren innan så man är ilte bedövad. Ha hört att det ska funka i alla fall. Eller var det när jag satte in spiralen??

Kommer bli en jobbig vecka med nattjobb, skola och möten..

Kommentera här: