Godnatt!

Medan alla troligvis ska gå och sova ska jag jobba! Det är skola i mon upptäckte jag, hade helt glömt bort det men det är inte förrän vid 13.15 så är lugnt:) Efter det ska jag hämta ut mina böcker och skor som kom till ICA idag. Tar det på hemvägen från skolan, kändes smidigare än att ta bilen dit innan, onödig resa typ. Sen blir det ett RPM och CXWORX pass från och med 16.45 och efter det ska jag sova täntke jag! Kommer inte hända så mycket alltså.
 
Kommer lägga upp bild på allt när jag hämtat det med. Det är bara Matilda som vet hur skorna ser ut för hon va med när jag beställde dom;) Annars är det ingen som vet! Men insåg i efterhand att det inte alls va dom jag kollat på innan. Aja, hoppas att dom är sköna att gå i bara. För det var i princip bara klacken som var annorlunda.
 
Köpte även lite saker när jag va inne i stan med mamma. Eller ja, vi lunchade och passade på att kolla lite affärer. Köpte jobb tröjor på Gran Canaria men dom var både korta och rätt tunna så köpte nya på New Yorker idag. Kommer säkert kunna använda dom också men till högre byxor i så fall.
 

Kommentera här: