Damaskus

Hörde det på nyheterna nyss. Tycker det är ett rätt kul namn på en stad eller vad det nu är. Men i alla fall. Slutar om ca 30 min. Ska bli skönt att få hem och vila fötterna. Det är jobbigare än man tror att gå i klackar en hel dag. Även om detta är dom skönaste klackarna jag har.
 
Tror jag håller mig till min plan att ligga i sängen och glo på tv. Robin är barnvakt ikväll så kan inte träffa honom:/ Vill sova hemma inatt nämligen. Men det är skönt att sova själv också! Mamma och syrran var hos mormor innan idag och åt vofflor. Hade varit mysigt att vara med där faktiskt. Det var ett tag sen man träffade mormor nu. Och när vi ska fira henne så jobbar jag självklart den natten, men jag tror att jag kommer klara av det ändå. Det brukar gå bra :) Vill ju vara med och fira mormor med ju, hom fyller ju bara en gång om året.
 
Och eftersom jag är på jobbet har jag ingen chans att lägga upp nya bilder. Så denna gången blir det min andra älskling, Liza! <3 (Jag har 6 st, med Robin)
Stackarn har fått ett sår vid ögat.
 

Kommentera här: