Trevlig midsommar!

Idag är det midsommar. Tror ingen har missat detta. Hela facebook är översvämmat med bilder och midsommar hälsningar ju. Men men, det är trevligt! Tydligen har dom sagt tidigare i veckan att det skulle regna idag så man va ju lite orolig att vi inte skulle kunna sitta ute och äta idag. Men det var riktigt soligt så det gick kanon! Det blåste lite kallt bara men det löser man enkelt med lite fler kläder!
 
Efter maten så åkte vi och jobbade. Skulle tagit städningen i torsdags egentligen men det blev inte så. Åkte till Robin efter gymmet och stannade där. Just det, åt midsommar frukost hos honom också:) Det var mysigt att sitta ute på den stekheta altanen och äta jordgubbar med mjölk, mums!
 
Efter städningen åkte vi hem och jag och pappa grillade. Jag åt inget utan gick och la mej istället. Lyckades sova typ 2.5 timme eller något sen blev jag skit pigg så då va det bara att gå upp. Fixade lite med maten jag skulle ha med och glodde lite på tv.
 
Så nu är jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan börja fixa det mesta:)
 
 

Kommentera här: