Opps!

Blev visst ett par skor idag! Hittade faktiskt några nu som va helt okej ändå, lite svåra att använda bara kanske för det är typ mocka material på dom så vill inte börja med att förstöra dom. Syrran köpte lika dana men annan färg så hon fick sina för halva priset:( Men mina är snyggare, dom är marin blå ;) 
Få se ifall dom är svåra att gå i, om det är för mycket lutning på dom.
 
Om ca en halvtimme ska vi och fira min kusin, skoj! Sen när jag kommer hem ska jag nog dammsuga, beroende på om Linda sover då eller inte annars få jag ta det i mon, märker vi:) 
 
Ska in och kolla på Nelly.com nu ifall det finns något skoj att beställa hem;) Har kollat ut några skor på Bubbleroom.se men dom jag helst vill ha finns inte i rätt storlek. Få se ifall dom kommer in igen så kan jag beställa dom lite senare sen! 
 

Kommentera här: