Nöjesnytt festen

Vi vann inte, vilket alla var beredda på. Det kom ett nytt hotell till Växjö i år och självklart vann dom. Hotellet tillhör dessutom Växjös finaste restaurang, tror till och med att det är en av de bästa i Europa eller något sånt. Så självklart vann dom:) Men det gjorde inget, jag hade riktigt kul ändå! Känner att det var verkligen skönt att ha med Linda denna gången, mycket roligare på Grace än sist. Vi hängde mesta tiden i entren med en vakt och en annan tjej som jobbar på hotellet som vann och även ibland på Elite hotellen tror jag. Aja, hon var med på Robins jobbs julbord också i alla fall och är riktigt trevlig och rolig. 
Så där hängde vi! Lämnade ut ett "CV" med på papprena dom höll i. Fick ha dom papprena två gånger och kollade även så att alla som kom in igen hade stämpel på sej. Det var skit kul för alla skulle verkligen visa den för oss, det var liksom ingen som såg att vi inte jobbade där:P Så hade skit kul egentligen både på förfesten och på själva festen. Så tack för att vi fick komma! :)
Peter Siepen (stavning?) var konfrensier (stavning?) under tävlingen och han agerade även lite DJ på festen så en kollega bad mej fota hans rumpa av någon anledning men skickade dit Linda eftersom min kjol var lite väl kort (ska köpa en ny längre) och 3 av bilderna va så sjukt suddiga att jag inte kan fatta hur den sista blev så förbannat tydlig.
Idag har jag inget planerat. Blir nog en sån här dag där jag kommer plocka lite hemma ibland och när jag inte gör det blir det nog att kolla film, ska gå en runda tänkte jag och tänkte då gå till ICA och köpa Bingolott till nyår. Mysa med min filt med kanske, som jag gjort i princip varje dag nu sen jag fick den:P 
 
Vi sa också att varje gång vi går förbi vakterna (kallar även tjejen fårn julbordet för vakt för det var nog det hon jobbade som) skulle vi ha en ny stämpel. Blev ett rätt snyggt mönster! 
Trodde jag skulle ha hela ansiktet fullt med röda fyrkanter när jag vaknade men hittar faktiskt inte det någonstans;)
 

Kommentera här: