Dödstrött

Håller på att somna med huvudet i händerna, så trött... Ska snart borsta tänderna och tvätta ansiktet och läggs mej. Robin ska sova här i natt men vet att jag kommer somna snart så han få kanske sitta uppe själv lite. I mon är det julfirande med jobbet och just nu är jag för trött för att se fram emot det. 

Resan idag har gått bra och jag kom hem med lite godsaker och lite som jag inte vet om jag tycker om, det märker vi. Köpte även mer mascara av den sorten jag gillar. Såg reklam om att det verkade vara limited edition så ville köpa på mej några. Kunde köpa en två pack + eyeliner för 310:- (1 kostar ca 170:-) så det var billigt. 
Blev även lite pizza för jag hade inte ätit sen vi va i Tyskland så kände att hemma gjord pizza hade suttit förbannar gott. Och det gjorde det!

Kommentera här: