Söka jobb!

Firade min kusin idag, var trevligt! Robin följde med, vilket gjorde mej glad för nu har han äntligen träffat släkten! Och så jobbiga var dom ju inte heller mot honom så det var ingen fara. Tror ingen sa något till honom faktiskt??
 
När vi kom hem tog syrran kort på mej till mitt CV. Mamma tyckte att vi skulle ha med en bild på ansiktet där så att dom kan minnas hur man såg ut. Den man lämnar till kanske inte är den som anstäler heller så då vet inte den människan hur man ser ut ändå. Nu tror jag inte att jag kommer få något extra jobb för jag misstänker att många fler söker jobb på dom ställerna jag vill va på, men det märker vi! 
 
Nu ska jag gå och sova tänkte jag. Det är skola i mon och då gäller det att vara klar i huvudet. Ska ju börja med psykologin och det är tydligen svårt. Sen har jag tandläkaren i mon med så det är en hel del att göra. Ska göra läxor, till arbetsförmedlingen, jobba och kolla praktikplats. Kommer antagligen sova vid 3 i mono natt, kommer aldrig bli klar annars. 
Vi kunna börja använda mina skor :(

Kommentera här: