Godmorgon:)

Idag var det tydligen ingen skola, jag fattade inte riktigt. Men jag stannade hemma i alla fall:) Ställde klockan på nio för att inte sova bort hela dagen + att då blir det lättare att somna ikväll! 
 
Har än så länge bara ätit frukost så har inte gjort så mycket, men orka verkligen inte göra något just nu. Senare ska jag in till stan för att köpa smink och nattkräm och så tänkte jag ta gymmet också! :)
 
Har dessutom fått svar angående lönen som jag inte fått och det verka som att den kommer med! Det gör mej extremt glad för dom här ansiktsprodukterna + behandlingarna kostar en jävla massa. Behöver alla pengar jag kan få:)

Syrran skrev in sig hos arbetsförmedlingen igår så funderar på att göra det jag med. Men ska ut på måndag och lämna mitt CV så förhoppningsvis kan man få extrajobb:)
 
Nu ska jag fortsätta slappa i sängen! 

Kommentera här: