Så att det var länge sen jag skrev!

Pappa sa till mej igår att jag inte har skrivit på ett bra tag, tänkte att det var dags att skriva lite gran nu! :) Dessutom är syrran i Tysklan så hon kan läsa lite vad vi gör hemma i Sverige här i bloggen så hon har koll och vet att vi lever! 

Just nu har jag religion, det är faktiskt ett av de roligaste ämnena jag har måste jag säga. Vi slutar vid ca 11.25 tror jag och då är det lunch. Jag ska dock inte äta för mamma ville luncha så ska äta något gott med henne på stan:) Efter det ska jag åka hem och skotta fram min och syrrans bil samt skotta en gång vid huset ifall pappa inte gjort det.

Senare kommer Janeth med och ska äta fajitas! Hon kom på den bra idén igår så det ville jag äta idag:) Mamma ville gå en runda ikväll med så det får vi ta och göra så vi inte blir allt för lata i vinter! Skulle egentligen gått till gymmet men hinner inte riktigt det då jag ska med Annelie till Konserthuset och kolla praktikplatser:) 

Måste även göra projektarbete så jag inte hamnar så långt efter och behöver stressa ihjäl mej. Har fått ihop 35 timmar utav 100 i alla fall. Bara 65 kvar ;)

Kommentera här: