Godnatt!

Idag har det faktiskt varit riktigt roligt! Har serverat på julbord i skolan och det gick jättebra:) Det var däremot lite jobbigt när jag skulle till bussen för jag trodde att jag hade bråttom, sen när jag kommer fram till hållplatsen och ser Janeth komma samtidigt säger hon att bussen går vid tio i och inte tjugo i som jag först hade sagt till alla typ. Då behövde jag inte stressat så i onödan.
 
Men vi kom fram i alla fall och just nu sitter jag hemma. Kom hem lite efter tio men åkte och tankade min och syrrans bil med mamma och har även beställt en julklänning som jag tror kommer bli fin:) Men nu hade jag tänkt sova. Det är tur att vi har sovmorgon på fredagar annars hade jag nog sovit för länge sen:P

I mon ska jag, mamma och kanske Janeth gå lite på stan i väntan på att syrran ska komma tillbaka från Tyskland. Var nere innan och Göran är verkligen deppig över att inte ha någon att sova med. Hade vi inte haft råttorna och Hugo så hade jag låtit honom sova här uppe hos mej. Tycker så synd om stackarn, men i mon kommer Linda hem och då få de äntligen någon att sova med:)

Vad vi ska göra på stan vet jag inte, kanske kolla julklappar till syrran eller någon annan ska kolla till en släkting, det märker vi, men någon blir det:) 

Nu säger jag godnatt för jag håller på att somna framför skärmen här. Bild på klänningen kommer när jag fått hem den! 
Liza var så söt innan, hon satt och sov såg det ut som. Pappa lekte med dom lite. Dom tycker det är skit spännande att köra DVD:n ut och in hela tiden, men sen blir dom ändå rädda för den^^ Men sen hade pappa inte lekt med dom på länge så Liza höll på att somna, som man ser på bilden!
Jag och mamma åt choklad doppade jordgubbar igår kväll. Det var riktigt gott måste jag säga, skulle lätt kunna äta det igen! 

Kommentera här: