Sorry

Igår kände jag inte riktigt mer för att skriva något, så skrev inte på hela kvällen. 

Men idag kommer det bli mer. Har inte kunnat skriva idag för jag hade matte på morgonen och då få vi inte ha datan. Matten gick inte så jättebra så nu måste jga jobba en hel del hemma. Måste göra det en massa på lovet med för annras kommer jag ligga långt efter...

Sen på lunchrasten så fikade jag med mamma lite. Det va kul för då fanns det ju något att göra! Det var ett tag sen vi va ute och fikade med. Sen hade jag spanska med de som läser steg 1 och kände verkligen att det var fel. Men visst, bra med repetition (stavning?). Insåg sen att jag kommer inte vara på den nu på 6 veckor eftersom jag har praktik. 

I morgon ska vi till gamla skolan och nu blir det att göra matte! Dagens färg: blå

Kommentera här: