Helgen i bilder.

De här två bilderna är på min Cesarsallad som jag åt till frukost i lördags innan jag skulle fira Hannes. Jag älskar verkligen den här salladen och äter den allt för sällan. Visste jag hur man gjorde och så så hade jag gjort det själv! Vaknade vid ca 11 och åt vid 12-1 eller något och det var så himla gott då!! Det är bäst när man är väldigt hungrig och eftersmaken är god med. 
Vid 3 tiden så körde jag hem till Hannes och firade honom med sin släkt. Det var roligt men riktigt lugnt, blev så chockad! Men det var trevligt och jag gör gärna om det. Just det, innan jag körde till Hannes så klippte jag och mamma gräset och det gick fort och bra men pappa fick ta över mig så jag kunde sticka, men de var klara innan jag kom ut igen, ca 10-15 senare.
I söndags så fixade pappa med min säng så att jag kan få in den till väggen igen:D Har haft en springa mellan väggen och sängen sen vi bytte element här uppe och nu kan jag äntligen sova normalt där. Och Hannes behöver inte klaga på att kuddarna ramla ner. Men tack pappa för att du fixade den:)<3
Här ser man sängen när den är vid väggen + att jag tycker att den ser mysig ut:)
Detta var min helg.

Kommentera här: