God jul^^

Idag är det julafton:) Mamma väckte mej vid 10 för vi bestämde igår att vi skulle äta gröt till frukost, och det gjorde vi^^ Det var riktigt gott! Sen efter det så hjälpte jag mamma att göra janssons och sen duschade jag. Tog även lite kort neree, pappa tycke att jag skulle lägga upp kort på julklapparna och granen på bloggen, så det få jag ju göra^^

Ikväll eller i morgon ska jag lägga upp kort på allt vi fått. Ännu så länge har både jag och syrran fått varsin film, jag fick SUPER 8!!! Jag är glad^^ Sen har vi även fått pengar. Vi fick varsin andel av/på en häst av pappa i julklapp föra året, tror jag det var. Så nu har vi fått pengar för det, min häst var bättre än Lindas, men vi fick dela på allt de hade sprungit in:) Sen har vi fått lite godis med.

Det var lite kul för vi har akktid haft julstrumpor när vi var små och jag hängde upp den i år igen, bara som prydnad. Sen kom jag ner och dom frågade om jag tittat i den. Jag bara, fick saker i den ändå!!?? Mamma sa ju att vi inte skulle få det, men det gjorde vi^^ Det var super 8 och choklad i den:)

Kommentera här: