Myskväll

Igår var det myskväll med några av mina kollegor. Ellen slutar hos oss och jobbar sin sista vecka nu så vi som jobbar med henne längst typ var ute igår och bowlade och åt god mat. Väldigt bra kväll och jag vann bowlingen;) var hemma lite efter nio och myste med Lucas lite för vi har knappt setts sen i torsdags typ så ville mysa lite innan vi skulle sova. 

Så idag vaknade jag vid 11 typ för jag bestämde mej för att sova så mycket som möjligt. Det hhär med att träna 6 dagar i beckan är tufft för mej haha. Så idag bestämde jag mej för att vara ligga i soffan och sova exakt hela dagen. 
Åt frukost vid lunch typ 
Gjorde en wrap typ med smör, shiratcha (älskar smaken) salami och gurka. Satt fint! 

Sen har jag bara kollat Youtube och gjort ansiktsmask och nu dricker jag te och kollar Youtube. 
Så nu känner man sej fin igen! Min hy har inte varit så bra dom senaste veckorna och jag vet inte varför. Just nu är det rätt bra i ansiktet men har liksom fått problem under hakan eller vad man ska säga, mer mot halsen typ. Men det blir nog bra snart! Min hy är alltid dålig innan mens men så fort mensen kommet så vänder det och hyn blir bra?

Det kom även ett kul paket i morse från MMSPORTS nämligen nytt pwo! Jag vet att det inte är bra med sån skit men jag gillar det. Det hjälper verkligen mej att få extra kraft och energi på gymmet. Jag tar det endast om passen är 45 minuter eller längre och endast vid styrkepass. Vilket är mest på bodypump, cirkel eller tabata typ. Men jag beställde 2 nya smaker. Den svarta har jag i Lemon Ice Tea eller något och den är riktigt god så nu testar jag deras nya smak med ananas. Beställde även en som ska smaka som godiset ni ser på burken. Få se om den är bra
I mon är det bodypump då ska jag prova någon av dom!

Kommentera här: