Mys

Mamma kom förbi och vi åkte och köpte lunch på ett thai ställe och sen åt vi hemma hos mej. Man kan plocka med från deras buffé 
Sen blev jag mega trött igen tydligen så jag somnade vid 3 tiden igen. Har väldigt ont i ryggen sen några dagar tillbaka och jag försöker ligga ner, rakt, så jag ska räta ut mej lite. Försöker även tänka på att ha nacken rak och långt bak typ. Sitter för mycket framåtlutad på jobbet vid datorn och det känns. 

Körde bodypump med Ellen också och det gick bra trots träningsvärk sen igår. Dock kom jag inte upp i min maxpuls idag, hade väldigt låg maxpuls idag så vet inte om jag inte tog ut mej ordentligt eller vad det beror på. Men lika kul och tufft som vanligt! Cyklade hem och åt lite rester och duschade. Nu sitter jag med ett glas vin i soffan och kollar på NCIS med mina älsklingar. 
Funderar på att beställa lite saker också. Kanske pysslar med det i mon. Behöver nytt armband till min fitbit, använt samma i ett år snart och det börjar bli lite slitet och äckligt. Ellen och jag pratade om att handla lite när lönen kommer för våra män fyller år dagarna efter varandra så vi ska köpa något då. Och sen behöver jag lite annat också så ta en tjej dag på stan!:)

Kommentera här: