Min vecka

Det är en ganska lugn vecka jobbmässigt men känns ändå som hela veckan är fullbokad? 
 
Måndag: Nattjobb vilket betydde att jag sov bort hela dagen. Valde ju också att inte träna igår så jag varvade verkligen bara mellan sängen och soffan haha.
Var dock inte så här fancy på jobbet idag, gammal bild... 
 
 
Tisdag: Jag kom precis hem så ska sova till 13. Vid 14 är det tvätt som står på schemat samt bodypump på kvällen.
 
Onsdag: Ska först med mamma på något på morgonen. Vid lunchtid är det bodypump igen och sen jobbar jag hela kvällen.
 
Torsdag: Börjar med lunchpass igen fast denna gång intervallpass. Vid 14 är det receptionsmöte! 
 
Fredag: Fika vid 14-tiden för att tacka av Ellen som ju ska sluta hos oss. Direkt när hon slutat jobbet sen så ska vi åka och köpa presenter till våra män! Har bokat in mig på Tabata men vet inte om jag hinner gå på det så vi få se. Annars är kvällen oplanerad så misstänker att det blir mys med Lucas.
 
 
Lördag: Vislanda marknad och jag ska gå med mina favoriter och mysa med onyttigheter och karusellåk. Så mysigt!!! Sen åker jag förbi pappa en sväng innan jag ska hem. På kvällen är jag "tvingad" på fest hos Jake haha. Få se om man orkar gå ut sen eller om jag drar hem senare. 
 
 
Söndag: Lucas fyller hela 22 år så det enda jag har planerat är Bodypump! Sen får han bestämma vad vi ska hitta på. Kanske gå ut och äta eller något mys. Jag och Ellen har ju badat och bastat på jobbet ett par gånger efter vi har tränat på söndagar så kanske vi gör det igen. Men som sagt, Lucas bestämmer idag så gör vad han är sugen på :) 
 

Kommentera här: