Godnatt!

Jag och Timmy ligger just nu i sängen och ska sova. Lucas somnade för ca 1.5 timme sen i soffan och jag låter honom alltid sova där till han vaknar av sej sjölv och byter till sängen, vill inte riskera att han blir pigg. Och soffan är rätt skön faktiskt! Nu kommer han bara för det haha.

Idag har det inte hänt så mycket i alla fall. Suttit hemma i soffan och kollat på ncis hela dagen typ. Hade en paus vid 14 tiden för då åkte jag och köpte ett nytt soffbord! En tjej sålde ett grått lite större bord från Mio för 300kr så vi åkte dit direkt. 

Sen kollade vi lite till på tv innan jag skulle iväg på bodypumpen. Gick bra idag också men jag har fått problem med andningen av någon anledning. Jag inbillar mej att det är för jag ligger i soffan typ hela tiden när jag är hemma så ska bli kul att se om det ändrar sig nu när jag ska jobba i mon, hoppas det. När jag kom hem gjorde vi toast och myste vid Tv:n igen.
Nu mår jag illa av någon anledning, tror det är för jag måste sova. Så därför säger jag godnatt! Packade med träningskläder om jag får för mej att träna efter jobbet i mon!

Kommentera här: