Vart tar tiden vägen?!

Jag påbörjade ett inlägg i måndags tydligen men hann inte klart med det och nu är det plötsligt lördag?! Har haft fullt upp hela veckan och troligen kommer nästa bli lika dan. Jag har jobbat och flyttat om vartannat och gjort lite annat - vi går igenom veckan! 
 
Måndag - Hade 2 kompisar över från lördag-måndag så när de åkte till jobbet vid 6 typ så bäddade jag ner mej igen haha. Skulle inte jobba förrän 15 ;)
 
Tisdag - Först jobb till 15 och sedan var det dags för vårruset och jag SPRANG 5 KILOMETER!!!! Detta har aldrig hänt i världshistorien. Eller jo, 1 gång i december för jag skulle öva men sen blev det inte mer haha. Hade som mål att springa/jogga Vårruset och jag lyckades - sjukt nöjd alltså! 
 
Onsdag - Jobb till 15 och sedan gick jag en runda med Ellen.  vi skulle tränat men avbokade båda två haha. Sen åkte jag till Alvesta och packade ihop det sista småttiga i lägenheten med Robin. Nu är det lite möbler och förrådet kvar. 
 
Torsdag - Började jobba vid 15. Skulle tränat men åkte på sån sjuk mensvärk så jag mådde så illa så jag fick lägga mej ett par timmar igen, länge sen det var så illa för mig. En kompis hängde med efter det också i väntan på att hans pappa skulle bli klar på sjukhuset så jag somnade väl vid halv 1 eller något. 
 
Fredag - Ledig dag! Från jobb i alla fall. Pappa skulle till optikern vid 10 så mamma körde honom till mej sen åkte vi till stan. Efter det skulle jag till tandläkaren för att fota mina visdomständer - måste göra en slags skiktröntgen eller något också tydligen... Sen gjorde pappa lunch och jag var där till kanske 15. Åkte till Linda för att hämta en kontroll till Wii för senare på kvällen var vi några hos Ellen som spelade Mario -super kul! Jag vann 2 av 3 spel haha - grym! Vid 22 cyklade jag hem.
 
Lördag - jobb till 15. Sen blir det raka vägen till Alvesta och hämta upp lite lådor och stuva in i bilen. Hem och lassa av och duscha. Laga någon mat och sen ska jag ligga i soffan heeela kvällen och kolla på Eurovision ;) 
 
Söndag - Noll planer på dagen, packa upp kanske? Jag jobbar från 15 då nämligen så kan behöva vila. Fullt hotell nästan på söndag, vet inte om det hänt förr haha... 
 
Så jag jobbar 6 av 7 dagar denna veckan men det gör inte mej något. Hade en ledig dag igår och det räcker för min del. Nästa vecka är det jobb 4 dagar och sen Malmö över helgen med några kollegor - mys!!! 
 

Kommentera här: