Onsdag

Tjena hejsan! 
Idag är det onsdag och jag tycker att dagarna går så sjukt fort?! I måndags fick jag hjälp av hela familjen + Lindas familj att flytta det sista till Växjö. Till och med Ellie hjälpte till att bära, hon var nöjd ;) 
ungarna verkade känna sej som hemma direkt för Alex pillade på precis allt och Ellie skulle ha macka mitt i för då blev hon hungrig. Älskar barn, dom gör/säger precis det dom vill jsut då haha. Enda problemet med min lägenhet är att det är en gammal spis så man kan inte ha barnlås vilket innebär att Alex går runt och snurrar på dom sakerna man startar plattorna med, inte bra. Så vi måste ha lite koll på honom där eller hitta ett sätt att stänga köket utan att han kan öppna. Men det var mysigt att ha dom över lite :) 
 
Igår jobbade jag till 15 och sen blev det hem och byta om till träningskläder och gå på första gruppasset på jag vet inte hur länge. Var inbokad på massor förra veckan man tror jag fick avboka precis allt för jag behövde fixa med flytt och lite sånt. Så 60 minuter Bodypump och sen hem och mysa i sängen framför film. 
 
idag har jag också tränat, 45 minuter styrka/kondition. Var helt slut efter, minns inte om jag svettats så mycket innan.. Men kändes bra. Brände något enorm i rumpan så jag har lärt mej en ny bra övning för den idag! Nu är jag på jobbet, slutar om ca 30 minuter och då blir det hem för lite mys ikväll igen! 
 
Imon är jag ledig från jobbet så ska träna lunchpass, handla lite mat (äntligen lax!!!) och en fläkt vill jag ha och sen bokade jag tid hos optikern för att kolla vad jag ska ha för linser - om det finns några som passar mej, jag har ingen aning. Därefter är det oplanerat! Just det - ska hämta mitt parkeringstillstånd med! Varit utan i 3 veckor nu så har betalat säkert 3 gånger mer än jag egentligen behövde... 
 
 

Kommentera här: