Malmö i mon

Sitter på jobbet ett par timmar till ikväll sen tar jag helg och sticker till Malmö en natt! Kommer bli riktigt mysigt! 
 
Men som sagt idag är det jobb som gäller. Jag har sovit så dåligt hela veckan, somnat sent och vaknat rätt tidigt och det straffar sig. Idag hörde jag inte ett larm utan sov vidare. Vaknade dock en halvtimme senare kanske men ändå. Somnade om och vaknade när mitt larm ringde vid 9. Snoozade och slappade till klockan var 12 innan jag klev upp. Riktigt skönt var det att bara ligga i sängen. Har sån träningsvärk i armar och rygg också. 
 
Igår var jag och tränade, 3e dagen denna veckan och det blir nog inte mycket mer än så heller. Vi kommer hem på söndag i tid så jag hade kunnat dra till gymmet men jag känner mer för mys hemma framför en film. Så jag är lite öm i kroppen.
 
Igår var ja dessutom och skaffade mig linser. Vill ha det nu i sommar och kanske speciella tillfällen - fester, träning och sånt typ. Så jag har dom på prov nu och ska tillbaka nästa vecka för bedömning typ haha. Hade även en linskurs igår i hur man sätter i dom. Låter super töntigt men riktigt nyttigt. Mitt högra öga visade sig vara knepigt att få till men vänster gick på första försöket. Att få ut dom var däremot tvärtom så nu idag har jag gjort tvärtom. Jag sätter i höger lins med vänster hand, gick direkt och vänster lins med höger hand. Gick mycket bättre då. Har inte varnt mej vid dom ännu så ser lite suddigt ibland och så där men tror det kan bli bra. Jag ser ju på avstånd pch det är det viktiga liksom. Så i mon när vi åker till Malmö blir det en heldag med dom, bra test! 
 
men jag känner mej naken utan dom bland folk, dom är ju så stora haha... 
 

Kommentera här: