Dagarna går

Jag har haft fullt upp idag alltså! Eller ja inte innan jobbet men på jobbet haha. Innan jobbet så var jag hos optikern och fixade linserna så nu har jag 30 stycken att använda när jag känner för det och sen är det bara att beställa nya. Fick veta idag att jag hade lite brytningsfel - förra gången sa dom att jag inte hade det så har ingen aning. Ögonläkaren sa med att jag hade en utåt skelning men det har inte optikern nämnt så vet inte var jag står just nu haha. Men det besöket tog 10 minuter och sen cyklade jag hem och vilade. Dammsög och hängde in resten av alla kläder för jag fick galgar av syran förra veckan så det är klart nu. Färgade även ögonfransar och ögonbryn men jag misslyckas alltid så är svart på ögonlocket haha...
 
Sen körde jag på 1 timme powernap ;) Sen var det då dags för jobb och där är jag just nu! Blir nog film och mys när jag kommer hem skulle jag tro. Måste påbörja min packlista till London men tror jag gör det imon och börjar plocka upp det som ska med. Måste tänka vad jag behöver ha med mest och tvätta det först. Har dock 4 timmar tvättid så borde hinna med allt jag behöver tänker jag - beroende på hur snabba programmen är. Ska tvätta sminkborstarna med för det har jag inte gjort på evigheter faktiskt och min hy kommer skrika rakt ut om jag använder dom äckliga borstarna nu, är ju känslig för finnar tyvärr. Har däremot inte bestämt om jag ska packa med smink eller inte ännu, men kunde va kul att göra sej lite fin också i London :) 
 
Nu babblar jag för mycket! Ska försöka uppdatera en gång om dagen i alla fall så folket där hemma vet vad man håller på med om dagarna :)
 
Längtar halvt ihjäl mej till på söndag när vi ska till HP studion igen!!!!!
 

Kommentera här: