352

Jag är numera officiellt en Växjö-bo! :D Flyttade för en vecka sedan och det enda jag har gjort sen jag fick nycklarna (med undantag för Malmö resan) är att flytta mina saker och jobba. Så jag är rätt slut i kroppen faktiskt. Fattar inte hur mycket en person kan äga haha! 
 
Det är faktiskt inte så mycket kvar nu i Alvesta så jag hoppas jag flyttat allting i helgen så det är klart sen. Har några stora möbler kvar annars är det egentligen mat vi ska fördela och kolla ute i förrådet med. Sen är det klart! Har lite möbler hos mamma och pappa med, som typ mitt skrivbord som jag äntligen ska använda igen!!!!!!! Jag har saknat det något enormt haha.
 
Jag bor i en 2a på ca 62kvm så den är mycket större än den vi delade i Alvesta. Konstigt nog har jag inga problem att fylla denna själv haha.
 
Har lite saker till att köpa såsom handdukar, mattor, någon typ av sittmöbel mer än soffan, lampor, mörka plastlådor och hänglås till förrådet. Har inget bra hänglås för tillfället så har inte kunnat bära ner något dit så det står just nu i tv-rummet. 
 
Det kommer komma bilder på allting sen när det är någorlunda klart :) Jag är så nöjd ändå och det är stännande att stå på helt egna ben nu också även om det samtidigt är obehagligt. Men jag trivs med mitt eget sällskap och ensamheten ibland. Jag har ca 10 minuter med cykel till jobbet nu också och det ligger ju i City så det innebär ca 10 minuter med cykel till allt jag behöver typ. Jag hoppas på en bra sommar där det är mycket spontana saker som händer. När jag bodde i Alvesta fick man planera allting så man hade sovplats och saker med sej om det behövdes, det slipper jag nu! 
 
Jag är väldigt laddad för en del i mitt liv! Kommer förhoppningsvis skriva mer också (så fort jag fått igång internet, detta skrivs på jobbet) för nu händer det kanske lite nytt i livet också så det vill jag ju såklart dela med mej av :) 
 
Vi kör på en gammal bild så länge
 

Kommentera här: