1 dag kvar

Nu är de bara en dag kvar till jag flyttar, i mon smäller det! Igår var jag på IKEA med Linda och barnen och köpte en del som behövdes med så tror faktiskt att jag har allt jag behöver förutom tvättmedel typ haha. Skulle behöva något mer litet stekjärn också för den lilla vi har är Robins tror jag. Så lite småsaker som inte är akut typ. 
 
Har inte packat så mycket ännu heller. Kläder, böcker och filmer typ. Inte alla kläder däremot för jag måste ju ha lite att ha på mej haha. Men kommer slänga ner det sista i mon innan jag åker och hämtar mina nycklar. Sen blir det att tömma byråer och lite sånt så jag kan få med mej alla möbler också. Jag är alltid tidsoptimist och tror att jag kommer kunna flytta alla möbler på samma dag på typ 2 vändor haha så vi få väl se om jag har fel. Sängen har jag på jobbet så ska se om jag kan få hjälp av någon här att köra bort den sen. Sen blir det att köpa rullgardiner direkt tror jag. Eller om jag sätter upp mörkläggningsgardinerna och köper rullgardiner i nästa vecka? Aja få se. 
 
Men i alla fall kommer det va en fullspäckad dag i mon och jag ser fram emot det. Ska packa så mycket jag kan och fixa innan jag åker till stan. Har möte vid 15.30 med så det kommer sakta ner allting. 
 
Sen blir det Malmö med mamma och Linda! :D 

Kommentera här: