Sjuk igen

Vaknade med halsont av någon anledning. Vet inte om det bero på Alex, stackarn va sjuk i helgen och självklart gosar man ju med han, han är ju så söt! Men det kan också bero på dom jag umgåtts med, verkligen alla har varit förkylda så det var väl min tur... 

Men men! Jag va över på apoteket efter jobbet idag och köpte halstabletter och något spray till halsen med. Det ska nog ge med sej men hade sett fram emot bodypump idag men fick avboka det. Så just nu sitter jag i sängen och kollar på Grease 2, min favorit. Älskar musiken i denna!!! Så annars har jag inga större planer. Kollar igenom MIO katalogen lite och se om jag ska fixa något mer till flytten men avvaktar nog till jag vet vad jag får plats med. Hittade en fin bänk jag funderar på, den såg rätt mjuk ut så kan va skönt att ha också för det är inte alltid en soffa kommer räcka. Kul att sitta och planera! Ska åka till IKEA och Ullared när jag flyttat med så linda ska hjälpa mej hitta massa fint. Har skrivit en liten lista på saker som ska fixas så jag kommer ihåg det. Det tråkiga är en dammsugare haha. 

Men jag ser verkligen fram emot flytten nu. Att få möblera och göra som jag vill och att ha nära till jobb och vänner. 

Kommentera här: