Tisdag

Jag vet inte vad som har hänt men jag har väldigt svårt att komma ur sängen på morgonen. Är mega trött av någon anledning och somnar om hela tiden. Vaknar kring 6-tiden och sen ställer jag klockan på 8 men det är omöjligt att komma upp före 10 och efter frukost behöver jag vila middag igen. Vet inte om jag måste lägga mig tidigare men det är svårt när man jobbar till 23 också - se om jag lyckas bättre i mon kanske. 
 
Idag har jag i alla fal varit på Bodypump 45 minuter. Det var ny release och jag minns inte när jag svettades så mycket senast. Vet inte om det var passet eller PWOn som gjorde det men kändes riktigt bra efteråt! I mon är det ett lunchpass till inbokat - lika bra att köra när jag väl kan :) 
 
Efter det cyklade jag hem och duschade och gjorde lunch innan jag skulle bege mig till jobbet. Sjukt vad jobbigt varmt det är när man cyklar ändå. Cyklade inte speciellt fort denna gången men jag var mega svettig i ansiktet och huvudet när jag kom fram.Hur jobbigt som helst - speciellt när man ska stå i reception och vara fräsch... 
MEN - gött att min cykel fungerar nu. Lucas hjälpte mig att byta slangen i söndags så nu funkar den kanon! Skönt att kunna ta den ändå och slippa krångla med bilen - även om jag blir svettig ;) 
 

Kommentera här: