Student

Håller på att ladda upp alla bilder från London och man kan säga att det är några stycken... Så det kommer komma snart hoppas jag. Har tagit semester idag för att gå på min kusins student så innan vi ska hem till henne och fira så tänkte jag pyssla lite med detta. Var på hennes utspring vid 11 och det var faktiskt inte ett öga torrt, så fint! Så jag kom hem igen för kanske 30 minuter sen.
 
Har satt igång lite musik - hoppas ingen granne störs men tror inte det är många hemma vid denna tid, annars få dom säga till mej så sänker jag eller stänger av :) 
 
Men ska ta och fixa lite lunch snart med och sedan sätta igång med sminkningen.Hade inget på mej nu för det kändes onödigt för 1 timme, bättre att fixa precis innan "festen". Tror det blir väldigt lugnt däremot vilket är skönt. Jag jobbar i morgonbitti så kommer hem ganska lagon ikväll tror jag. Måste förbi affären och hämta upp 2 paket också innan dom skickar tilbaka sakerna.. 
 
Kör en bild på dom fina blommorna vi hade på jobbet under pride! Det är nämligen ca 300-400 bilder kvar som ska in på datorn från London och efter... 
 
 

Kommentera här: