Student + kalas

I tisdags tog jag semester och var med på min kusins student. Hade firat henne på kvällen oavsett men kände att jag faktiskt kunde ta ledigt och vara med när hon springer ut så det gjorde jag! Mamma och jag åkte dit och där var redan mormor, min kusins familj + pojkvän och kompis tillsammans med min andra mosters familj. Så vi var många ändå! Linda skulle med varit på plats med hände lite saker så de fick vända hem igen. Men dom var med på kvällen! 
 
Jag har ju köpt mej ett par gula skor från London - la upp dom i shopping inlägget och dessa hade jag på mej under utspringet. Jag hade fått 3 blåsor på fötterna efter detta men lätt värt det för jag älskar dom haha! 
Vid 15 ungefär åkte jga och hämtade ut ett par paket och sen körde jag och plockade upp mamma också. Eftesom jag ändå åker över Alvesta kunde jag lika väl hämta henne så vi inte hade så många bilar där. 
 
Det var roligt att träffa alla släktingar igen och där var även många jag inte sett på länge så det var riktigt kul. Student om ett år igen sen när mina andra kusin tar studenten! 
Vid 22 var jag hemma igen ungefär och det blev sängen direkt för jag var trött!! 
 

Kommentera här: