Onsdag

Jag vaknade inte mycket tidigare idag kan jag inte påstå. Låg kvar länge i sängen innan jag gickupp och gjorde frukost. Eftersom jag drar till Öland är det ingen mening jag köper hem massa mat förrän måndag typ så min frukost blev en macka salami och ett glas juice till. Inte den bästa kanske men gott var det! Kommer bara äta frukost hemma i mon med så därför köper jag inget annat ännu. 
 
Vid 11.45 var det dags för dagens träningspass i alla fall och denna gången var det Intervall styrka och kondition och man kan väl säga att jag märkte av tränignsvärken från Bodypumpen lite. Var liiite jobbigt att cykla för mina skinkor var riktigt ömma haha. Har ju inte tränat såna pass på länge så det kändes i hela kroppen! Men det är skönt också, då tog det. 
 
Imon står träning på schemat igen - om jag inte är för öm i kroppen och avbokar. Sen ska jag packa allting som ska med till Öland också + åka förbi systemet och köpte lite gotte. Lönen kommer i mon nämligen så har väntat in i det sista haha. Måste även köpa lite läsk och hämta ut ett paket. Om jag inte hinner med paketet ikväll. Det var nog dom planerna jag hade! 
 
Blir troligen inget skrivet över midsommar
 

Kommentera här: