Nationaldagen

Som vanligt jobbar jag denna dag - gör mej absolut ingenting då jag egentligen inte firar det speciellt. Tror jag jobbat nationaldagen varje år sen jag började och fortsätter mer än gärna med det! 
 
jag slutar om ca 3 timmar och då blir det hem och duscha och sen åka till familjen. Måste fixa min cykel med för jag pumpade däcken i förrgår typ och igår när jag skulle hem så fanns det knappt luft i framdäcket. Haft cykeln i snart 6 eller 7 år och den har stått ute i 3 år året om vid lägenhten jag och Robin hade så den är lite sliten. Kanske läge att kolla på en ny?
 
I mon är jag ledig så det blir mys heeeela dagen. Ska dessutom få gosa med massa katter - varav en är en kattunge på typ 2-3 veckor tror jag!!!!!!! Mitt hjärta kommer smälta.
 
Nej nu måste jag jobba lite haha. Saknar barnen massor med för jag har inte sett dom på länge och Ellie sov hos mamma igår så jag pratade lite med henne när  jag ringde mamma. Hon tyckte jag skulle komma och följa med och mata fåglarna, lilla älsklingen! Så jag ska gosa sönder dom. Däremot är det bra för vi ses igen på tisdag och ska mysa hela dagen för då är det kalas och student som gäller!
 

Kommentera här: