Midsommar

I skrivande stund (eller vad man säger) sitter jag på jobbet och klockan är snart 01.00 och det har officiellt blivit midsommarafton! När inlägget kommer upp är jag dock på väg till mina föräldrar för att fira lite och mysa <3 
 
Jag ska för första gången i mitt liv fira midsommar på Öland precis som alla andra. De senaste 6 eller 7 åren har jag firat med Robins familj och jag har haft hur kul som helst, älskar hela hans familj och kommer alltid göra, underbara människor är det. Men i år blev jag medbjuden av Lucas att fira med han och hans kompisar och jag tänkte "why not"? Så efter vi har ätit och tagit dom obligatoriska bilderna vid kyrkans midsommarstång så beger jag mej dit. Dom flesta åkte redan på torsdag kvällen men eftesom jag jobbade (och är lite töntig med traditioner) så åker jag senare idag. Ska ändå bli rätt skönt att köra ner dit själv och hinna andas innan man kommer till vad jag tror kommer vara kaos haha. Köpt på mej lite NOCCO med så man kanske kan hålla energin uppe. Misstänker att det är typ 2 timmar bilfärd till campingen dom är på. 
 
Hoppas på en rolig och solig midsommarhelg bara. Mysigt med regn med men är man många är det ju kul att vara ute och hänga och kanske spela något skoj.
 
Undra om vi får till fler såna här perfekta bilder i år haha
 

Kommentera här: