Lugn dag

Idag har det varit mega lugnt på jobbet och det är lite småsegt men samtidigt skönt att ha lite lugnare pass också å man inte stressar ihjäl sig. Slutar om en liten stund och då blir det raka vägen till Alvesta för att hänga lite med pappa. Mamma och Linda plus barnen är på Skånes djurpark idag så dom är inte hemma. Men det gör inget - full fokus på Göran misstänker jag, han brukar va gosig :) Sen blir det dans! 
Det är evigheter sen jag tränade i Alvesta nu och tyvärr har dom inte SH'BAM i stan så jag bokade av mitt Bodypump pass i Växjö och bokade in dans i Alvesta. Då hinner jag hälsa på familjen innan, kanonbra! 
 
Ikväll blir det nog att försöka laga min cykel. Vi köpte slang till den igår men eftesom jag skulle jobba sen så hann vi inte fixa det. Men idag hoppas jag! Vill cykla till jobbet igen och gymmet. Det tar så lång tid (och onödigt att köra bil så korta streckor) att köra ner och parkera på jobbet för att låna en cykel bort till gymmet. Jag parkerar på jobbet för jag står gratis men också för att slippa köra runt och leta plats i hela city. 
 
Annars är det inga planer idag faktiskt. Duscha och ta det lugnt sen tror jag, laga någon mat också kanske men mamma hade lax hemma som jag kunde äta av så gör nog det istället. Så gott!!!
 

Kommentera här: