London Shopping

Nu kommer det bilder på shoppingen från London! Jag har inte orkat vända på bilderna eller något utan bara försökt få upp det. 
 
Vi börjar med Victorias Secret. Obligatoriskt att köpa trosor när jag är där faktiskt. Dom har 5 för 25 pund och jag köpte såklart det men hade redan använt 1 par när jag tog bilden. Minns ärligt talat inte hur dom såg ut?
Bästa köpte enligt mig är dom här gula skorna! Kostade 10 pund, ca 130:- och dom ljusar verkligen upp! Klacken är ca 8 cm tror jag, kanske 9 men dom är väldigt enkla att gå i förutom att dom är lite lighta i bandet längst ner. Använda 2 gånger redan! 
Här är ett mega sött te. Det var inte speciellt gott för det var så förbannat sött och rosa. Såg lite obehagligt ut. 
Jag kollar på en tjej som heter Nikkia Joy på Youtube och hon och hennes pojkvän verkligen älskar te. Jag känner med dom alltså, älskar det också! Men deras favoritmärke är T2 och när jag såg en kille gå förbi oss i London med en Orange påse som det stod T2 på var jag tvungen att googla upp direkt! Minns inte vilka sorter hon älskade men jag tycker nog att det saknades några men det kanske man kan hitta åp deras hemsida? 
 
Jag köpte med mej 2 sorter hem och det är löste vilket jag älskar - mycket bättre smak än färdiga tepåsar! Dom var okej, ingen slår mitt Mambo Jambo ännu! Tror dom kostade 8 pund styck. 
En nyckelring från HP Studion. 8 pund
En mugg från studion med. Jag köper ju Rawenclaw eftersom dom är blå... 10-12 pund
En megagullig mugg från Disneystore! Jag har som tradition att alltid köpa mej en ny mugg varje gång jag besöker en Disney butik. Jag och Linda köpte likadana tror jag. 12 pund typ
En foundation från Rimmel. Använt den 2 gånger och jag älskar den! Sitter jättebra och man får så fin finish av den! Vet inte priset riktigt då det var 3 för 2
Rouge också - köptes på Superdrug tillsammans med foundation och eyeliner
Eyeliner från Rimmel också
Vita skor från PRimarkt för 3 pund
Svarta skor från Primark för 3 pund
Neccesär från Primark
Neccesär från Primark
Neccesär från Primark
Highlighter palett från Revolution. Också från Superdrug 3 för 2
Highlighter palett
Ögonskuggspalett från Primark för 3 pund. Sjukt jädra pigmenterad!! Jag hade på mig den på studenten jag var på i tisdags och blev helt chockad! 
4 pack läppstift. Jag kpte 2 olika (dom hade inte fler) och jag tror dom kostade 4 pund per paket. Väldigt bra färger är det men dom torkar inte ordentligt så det kommer synas om du dricker om man säger så. Från Primark
Lösögonfransar för 4 pund - Primark
Ögonskuggspalett från Primark
Highlighter palett från Primark för 2 pund. 
Här är andra uppsättningen med läppstift fårn Primark.
5 pack örhängen från Primark. 1 pund. Minsta storleken användes redan
Strumpor från Primark
Trosor från Primark
Sport BH från Primark. Det var 2 pack och jag minns inte riktigt priset för dom men testat 2 av dom och dom funkar kanon! Jag vill inte har öfr tighta för då får jag inte luft så det gick bra med dom här. Älllllskar den rosa! 
Foundation från Revolution - Superdrug 3 för 2. Också testat och den funkar bra, dock inte lika bra som den från Rimmel och jag föredrar NYX Total Control drops före denna, samma i övrigt. 
Mer strumpor från Primark
Röd hoodröja från Primark. Typ 8 pund
Pyjamas från Primark. 8 pund tror jag
Pyjamas från Primark ocksp 8 pund tror jag. Ville ha långa byxor och dessa var söta! 
Gul tjocktröja som är lite kortare i modellen, halvt magtröja typ. Älskar den! Kanske 6-8 pund.
 
Detta var nog allt jag köpte i London. Annat som handaldes var ju såklart mat och dricka men allt annat ska ha hamnat här! Jag är ävldigt nöjd med alltnig men älskar mina gula skor mest haha. Och sminket har jag blivit så imponerad av så är lyckig över det med såklart för jag älskar smink, speciellt om det är billigt! 

Kommentera här: