London dag 3

Jag kommer dela upp denna dagen lite för vi åkte till HP studion senare under eftermiddagen och det tar jag i ett eget inlägg tror jag, blir lite för mycket i ett och samma annars. 
 
Vi började igen med frukost, samma som dagen innan. Sen drog vi oss ut på stan - igen. Vi hade väl egentligen inget mål tror jag mer än att fördriva tiden innan vi skulle åka till studion. Jag ville till Piccadilly och Trafalgar och titta där igen, lite ett måste liksom. 
Vi kikade lite vid London Eye och Big Ben när vi ändå var där. Vi gick över på en sida och tillbaka på en annan - vi hann se rätt mycket! 
 
Sen letade vi upp ett ställe att äta sen lunch på och hittade ett pizza-ställe som låg typ vid M&M store. Där var vi också inne men vi äter inte sånt godis så köpte inget.
 
Alltså pizzan var så god!! Tror stället hette MOD eller något. 
 
Sen letade vi oss fram till rätt station för att komma till HP Studion! 

Kommentera här: