London 2019

Nu kommer det komma lite inlägg från London! Jag tänkte att jag delar upp dom under olika dagar kanske. Så det blir lite kul att läsa. 
 
Vi åkte ju dit på fredag morgon 31/5 och vi landade i London vid 8.15 ungefär vilket gjorde att vi hade heeela dagen på oss att hitta på saker. 
Vi tog oss till hotellet direkt men vi var såklart för tidiga för att checka in så vi lämnade av väskorna bara och tog oss ut på promenad direkt. Vi har ju bott i Paddington förr så Linda hade lite koll på vägen dit - jag har noll lokalsinne haha... 
Vi började med att gå till Primark faktiskt för vi tänkte att vi kunde roa oss rätt bra där. Eller först åt vi lunch tror jag och sen handlade. Mitt gick på ca 120 pund vilket motsvarar ca 1500kr skulle jag tro. Men jag fick med mej en jädra massa saker. Bilder på det kommer i annat inlägg. 
 
Sen gick vi till hotellet och vilade oss lite och laddade telefonerna. Det tog 300 år för telefonen att ladda och den laddade ut så snabbt med så vi laddade ett par gånger om dagen. Vi tog det lugnt ett tag och sen gick vi ut igen och letade upp China Town för jag var sugen på thai mat. 
 
Det är en rätt bra bit att gå men vi gjorde det. Vi gick ca 30 000 steg varje dag när vi var där. Enda gången vi åkte tunnelbana eller något var till och från flygplatsen och sen när vi skulle till Harry Potter Studion. Vi var hurtiga! Men det var så kul med för vi såg områden vi aldrig hade sett annars. 
Vi somnade nog vid 22 tiden för vi hade varit uppe sen 4 på natten för att hinna med flyget vid 7 i Danmark. Dag 2 kommer snart! 
 

Kommentera här: