Jag ska få en bebis!!!

Jag tror jag skrivit om det innan men jag ska få en liten bebis i sommar! En grå fluffboll som jag döpt till Timothy aka. Timmy. Vet inte ens om det är en hane haha men det jag döper om den sen i så fall. Just nu är den bara en månad ungefär så det dröjer ju några veckor till innan jag kan få den men under semestern blir det! 
 
Lucas skulle dessutom vara kattvakt till dom under en helg när hans föräldrar åker bort så jag sa att han kunde ju ta dom till mej för att öva haha. Det är ju en av hans mammas katter som fått en bebis. Jag blev kär så fort jag såg den. Min drömkatt har alltid varit en ljusgrå kisse. Hoppas allting fungerar med den bara, måste ju vara innekatt hos mej. Men hade verkligen varit mega mys om han kunde passa kissarna hos mej istället för hemma hos sej. Ska den lille flytta in till mej kanske han känner igen lukten och sånt sen när han kommer igen. 
 
På bilden nedan har han ungefär precis öppnat ögonen sen någon dag tillbaka. Så fin!!!
 

Kommentera här: