Lördag

Idag är jag rätt trött trots att jag somnade innan 22 igår, kanske är just därför? Brukar somna närmare mmidnatt annars så har vaknat några gånger under natten med. Vaknade vid 4 och var typ pigg haha, men somnade såklart om. Vi satt ute på balkongen lite, jag satt och läste och drack te där när jag kom hem från jobbbet, riktigt mysigt! Sen kollade vi på film och åt pizza. När jag höll på att somna i soffan skulle jag plocka in dynorna och stänga balkongen och passade på att bädda ner mej en snabbis under filten i soffan där ute. Alltså där kan jag somna en dag!!
Jag är så nöjd med min uteplats nu. Den var rätt trist innan. Vill ha lite mer blommor där men funderar seriöst på att endast köra plast haha... 
 
Ikväll blir det nog inte lika tidigt i säng för vi ska fira min minsta älskling som fyller 2 år på tisdag!!! jag åker snabbt hem efter jag slutat idag och duschar och byter om och sen åker jag till Linda och barnen. Verkar som hela släkten faktiskt ska dit så det är super kul! Hoppas på bra väder så alal barn kan springa ute med. 
 

Kommentera här: