5/7

Snart är min arbetsvecka över och jag ser fram emot en oplanerad helg! Kanske ska åka och hälsa på min lille kisse men vi få se, kanske Öland men inget planerat. 
 
Enda planen är att jag ska till pappa på torsdag och hänga lite med honom. Tänkte åka efter frukost. Måste tvätta också en dag så ska se om jag orkar med det på fredag kanske, eller om det finns ledigt på fredag. Har 2 påsar i hallen med lakan som jag inte hann få med förra gången så vill tvätta dom så det blir lite plats. Man får tvätta 8 gånger i månaden så det är ju ändå bra men vill inte tvätta mer än jag behöver. 
 
Dom sa att det skulle vara bra väder från och med torsdag också så jag hoppas på att det kommer bli så och inte ändras, har ju fått mina utemöbler så hade varit skönt att ligga ute i solen och läsa. Eller hänga med Ellen som har semester så kan vi åka till en strand typ. Få se vad som händer! 
 
ikväll är det i alla fall Allsång med Linda, mamma och Ellie så det ska bli mys! Hoppas det inte regnar bara, inte så kul att va ute då :/ 
 
Skulle hitta en bild från tidigiare Allsång med Linda och Ellie med hittade ingen bild. Hittade däremot Ellie som typ 1-2 månader gammal eller något - mys!!!!
 

Kommentera här: