2/7

Jag jobbar ca 3 veckor till innan jag får min semester och visst längtar jag men inte så extremt ännu måste jag säga. Jag har semester v. 30+32-34. Jag jobbar v. 31 för det gick itne riktigt att få ihop sommaren på jobbet annars. Men det gör inte så mycket, att få vila upp sej en vecka innan gör mycket ändå!! 
 
Just nu har jag en "tuff" period på jobbet. Jobbar pass 2 av 7 på raken. Fördelen är att det är morgon så man får kvällen fri plus att jag inte sover bort hela dagen. Dessutom får man ju hotellfrukost ALLA dagar och slipper göra det själv ;) Morgonpassen är min favorit även om det är svårt att kliva upp haha. 
 
Idag har jag inga planer faktiskt, känns konstigt. Har jobbat så mycket kvällar nu så en kväll hemma känns ovant. I mon däremot så är det kalas för Alex och det ska bli så mysigt att träffa hela släkten igen. Händer inte så ofta längre. Han fyller på tisdag men då ska bara familjen fira honom och det kommer också bli mys. Älskar släktkalas haha!!
 
Hoppas på fint väder ikväll i alla fall så kanske man kan sitta ute på balökongen och mysa. Har ju fått upp mina möbler där nu! 
 
Man kan ju inte påstå att det är gott om plats men det gör inget.Jag är nöjd och nu kan jag faktiskt ligga där ute och läsa en bok eller något. 
 

Kommentera här: