Sjuk

idag har jag legat i sängen nästan hela dagen. Körde pappa en runda till VC men annars har jag legat hemma. Åkte på förkylning efter lördagens utgång verkar det som. Folk säger att man inte blir förkyld av att frysa, jag tror inte på det alls. Min hals var exponerad (äckligt ord) hela kvällen och iv var ute en del och jag cyklade dessutom så höll på att frysa sönder. Så jag tror det beror på det. 
 
Det är tur jag varit ledig idag bara för det. I mon börjar jag vid 15 så det är lugnt, sovmorgon! Jag anser att vila och frisk luft är den bästa lösningen vid förkylning. Även att basta eller duscha varmt är skönt för hals och näsa/bihålor.
 
Skit samma, detta var inget kul att skriva. MEN! Eftersom jag varit hemma hela dagen har jag hunnit testa en ny fake tan som jag beställde. Har inte testat på länge så man är lite ovan så det blev kanske inte superbra. Men det blir nog bättre nästa gång! 
 
Just nu sitter jag och kollar lite på youtube i sängen med min största kopp med English breakfast te från Harrods - mys! 
 
Vi har haft en superkul vecka på jobbet. Vi har haft ett stort spelevent där folk från hela världen kommit för att spela för välgörenhet. Minns inte vad dom sa att dom hade fått in men kanske 100 000 dollar ungefär? Sjukt!! Dom kommer till Malmö i sommar så funderar på att hälsa på dom om jag har semester. Världens bästa människor! 
De hade även ställt upp lite spel i lobbyn så självklart spelade personalen..
VD/vaktmästare/receptionist
 

Kommentera här: