Semester

Jag har inte skrivit på väldigt länge nu men jag har inte öppnat datorn en enda gång under min ledighet. Jag har funderat på att skriva men inte orkat. 
 
Jag är inne på min sista semester vecka och jag kan inte påstå att det varit någon kul semester vädermässigt. Förra året badade jag massor men i år har det varit rätt dåligt väder. Har badat ett par gånger i alla fall så är nöjd med det men det var inte under semestern. 
 
Katten har bott här nu några veckor och det är lite småjobbigt med kattunge. Han ska klättra överallt, skriker så fort man stänger dörren för han vill va med. Vi får lite smått panik när vi ska sova för han springer runt och ska leka med våra händer och hans sylvassa klor är riktigt jobbiga på fingrarna. Så vi slänger ut honom och stänger dörren så han få sova i annat rum. Men det uppskattas inte riktigt. Men han växer upp till sist och förhopppningsvis lugnar han sej lite. 
 
Jag har ändå hittat på en hel del under semestern och även innan så det har varit en rolig sommar. Men hade varit skönt med en solresa också men det får bli nästa år kanske. 
 
Planen idag är att träna ikväll. Har tränat minst 1 pass varje vecka förutom vecka 30 för det var enda veckan jag och Lucas hade ihop så ville inte träna då utan hitta på saker med honom. Så då tränade jag inte men annars har jag ändå hållt igång det lite - framförallt bodypumpen. 
Jag har även kommit fram till att jag vill ha posters i alla rum istället för egna bilder så ska kolla runt lite fina posters på olika sidor och se om jag hittar något jag vill ha. Ska låna hem betongborren från jobbet igen och sätta upp lite speglar och tavellister i köket till mina kokböcker. Så kanske åker förbi jobbet sen och lånar den. Lucas måste hjälpa mig också så få kolla när han kan.
 
 

Kommentera här: