Jobbhelg

Sitter på jobbet och just nu är det rätt lugnt faktiskt. Dom 2 första timmarna var hektiska så jag smäller av alltså. Man hamnade lite i en situation till sist "ska man skratta eller gråta" och just nu tycker jag det är mest komiskt så jag skrattar åt det. Men det var lite tufft när allt kom på en gång haha. 
 
Men men! Nu är det som sagt lugnt och jag har fått ordning på mitt liv igen. Vet inte riktigt vad jag ska ta tag i men fundera på att äta lite först så hjärnan kommer igång igen. 
 
Tiden har en tendens att gå oavsett så jag kommer nog på något. Jag gillar att ha massor att göra och jag vet att de var en sak till jag skrev på min to-do lista som jag glömde hemma men kan verkligen inte komma på vad det var haha. 
 
kom i alla fall på nu att jag och mamma pratade om Malmö och vad som finns att hitta på så kanske ska kolla upp det? Vi åker dit nästa helg och ska ha tjejmys hela helgen. Ser jag mycket fram emot! 
 
En liten tbt bild från när jag och mamma var i Stockholm och firade min examen. Nu blir det Malmö och fira syrrans! 
 

Kommentera här: