Tisdag

Jobbade natten till idag så ska snart hem och sova! Har blivit många nätter nu faktiskt och jag ör lite less på det haha. Nu är det inte natt på ett par veckor och denna veckan är väldigt lugn med jobb så det är också skönt. 
 
I fredags och lördags jobbade jag dagtider i alla fall och jag tror jag hade världens mysigaste gäster som bodde hos oss då. Så det var riktigt kul jobbhelg! På lördagen sen åkte jag direkt till Ljungby för att kolla på Babblarna med Linda och min kusin + deras barn. Min kusins son var så lycklig över detta och dansade och pekade och det var det finaste jag sett på hela dagen! 
 
Sen åkte kah till Robin som var hos en kompis och sen hängde jag med dom hela kvällen. Alltid lika mysigt! Jag var nykter den dagen (det var fest och marknad annrs) och vi körde hem lite efter midnatt. Alltid skönt att vakna i sin egen säng. På söndagen sov vi mest och sen hämtade vi Robins bil i Vislanda, jag gosade lite med barnen som var hos mamma och pappa. Resten av kvällen kollade vi serie i soffan och åt massa gott! 
 
Igår skulle jag tränat med Matilda men är inte helt okej ännu med min förkylning så få skippa det så länge. Ska kolla hur hon har det i veckan, annars tränar jag själv kanske. Ska skriva in mig på ett annat gym också så jag har några fler att träna med där. Fick dock mens i söndags med och jag gillar inte att träna då, mår så illa. Så vi få se vad det blir av veckan! 

Ikväll blir det i alla fall bio med mamma och Linda. Vi ska se Mamma Mia och sen kanske ut och äta efter. Mys :) 
 

Kommentera här: