Ny vecka!

Veckan började med att jag sov på jobbet för igår så var jag ute och körde Inlåst med några kollegor och sen gick vi till Texas Longhorn och åt god mat och hade supermysigt. Måste göra sånt här oftare :) Så jag sov över och idag på morgonen överraskade vi en kollega som fyller 50 på torsdag. Hennes anställda och jag var ute och filmade när de sjöng Ja må hon leva i torsdags och hon hade ingen aning om det. Hon är en jäkel på att se saker eller liksom förstå när det är något så det är svårt att hålla något hemligt men det här lyckades vi bra med, så kul! Så vi åt lite tårta och hade mysigt tillsammans alla som var här.
 
Sen körde jag hem, eller jag åkte direkt till gymmet faktiskt för jag hade kläderna med mej. Tränade med 2 kompisar i söndags innan Inlåst så passade på. Dom ska lära mej lite övningar så jag kan köra själv ibland. Blev armar och rygg då så idag körde jag mest kondition och lite ben - armarna är rätt ömma ;) Sen åkte jag hem, duschade och fixade mat och kom nästan för sent till jobbet.. 
 
Resten av veckan består av jobb faktiskt och en del träning. Ska se ifall jag kan träna med killarna igen på fredag efter jobbet kanske. På torsdag ska jag träna med Matilda och på onsdag är det äntligen SH'BAM och TONE, som jag längtat!!!! Kanske utgång på lördag med gamla klassen med annars blir det lugnt eller ut med gänget jag var ute med i lördags igen. Alltid kul! 

Kommentera här: