Tuff vecka

Det har varit en lite tuff vecka så uppdateringen har inte varit bra alls. Idag är min första lediga dag där jag faktiskt kan sitta hemma bara. Annars har det varit jobb och kalas och turer till sjukhuset och så vidare. Pappas hjärta bråkade lite med honom förra veckan och han har åkt till HIA två gånger nu och är kvar lite till. Så det har varit lite mycket på en gång och då hamnar bloggen efter. Det är mest pappa som läser ändå och det kan han inte göra på sjukhuset precis, han ville inte ha dit någon dator. 
Han mår bra och så men dom vill ha honom där så dom kan ha lite koll på hans hjärta. Det är pulsen som skenar lite. Han hade väl upp emot 200 slag per minut eller vad det var och då satt han liksom bara still i soffan. Men det viktiga är att han känner sej bra och det gör han tydligen :) 
 
Den bästa tjejen i hela världen fyllde dessutom 3 år i helgen så jag var där och firade henne både lördagen och söndagen. Mysigt att få umgås lite med barnen igen, var länge sen nu. Mina små älsklingar <3
 
Planen idag är annars att vara hemma och få lite jobb gjort. Tvätta lite också hade jag tänkt. Robin har tagit min bil till jobbet idag så förhoppningsvis byter dom däck på den också. Jag sa att jag kunde göra det själv för det har jag gjort i alla år innan men han tyckte det var onödigt att ligga på garageuppfarten när dom har en riktig verkstad. Ska också försöka städa lite. Har haft förkylning sen förra söndagen och det börjar försvinna nu. Jag har ätit halstabletter i över en vecka och det har ställt till salivproduktionen så jag är mega torr i halsen och munnen och då måste jag ta halstablett igen för att få lite vätska typ. Ond cirkel... Men idag dricker vi bara te och vatten. Har fortfarande lite ont i halsen och hosta men inte alls lika illa som innan. Ska se ifall jag kan träna lite i morgon, längtar!!!
 
2 söta killar på kalas <3
 

Kommentera här: