Lång kväll

Idag jobbar jag kvällen och det är den lugnaste på länge haha. Det händer lite saker då och då så jag sitter inte bara och glor direkt men ändå segt, vill ju att det ska vara massor att göra ju :P 
 
Idag hade vi möte och fika så 2 timmar av passet försvann snabbt i början på såna roliga saker. Vi fikade bland annat för en kollega jobbade sitt sista pass och förhoppningsvis bli 2-barns mamma om 2 veckor! :D Sen ska min chef sluta och börja på ett annat hotell så min ena kollega tar över rollen! Så det var lite hejdå-fika för dom 2. Chefen slutar inte förrän om kanske 2 veckor men det är nu vi kunde samlas allihopa. 
 
Så det händer en del här! Jag har fått lite mer ansvar också men å andra sidan blivit av eller sluppit ett annat. Kommer bli bra det här! Men nu är jag redo för sängen faktistk.
 
Fick min mens igår och jag blir så extremt trött hela tiden när jag har den. Klockan ringde 8 idag men jag gick inte upp förrän kanske 9.30 och fick powernapa vid ca 12.15 i 20 minuter för att orka haha. Illa... Det har varit rätt bra på trötthets-fronten annars. Mycket piggare sen jag kom in i träningen igen. Kan va att det rubbades efter mina nätter i helgen, ingen aning. Men jag hoppas det bli bättre nästa vecka. 
 
Kommer komma lite mer om Ullared med, kanske bilder på allt? 
 

Kommentera här: