Fredagsmys

Jag ska snart åka till jobbet. Det är en vecka med sena pass så jag jobbar till 20 ikväll och sen tar jag ledigt i helgen! Vi bestömde att vi skulle ha lite mys ikväll så antingen köper jag med lite chips och gott hem efter jobbet eller så får Robin göra det så alltling står klart när jag kommer. Klockan hinner kanske bli 21 innan jag är hemma och fått av smink och bytt om till myskläder. Så det blir nog ingen sen kväll. 
 
Vaknade med megaont i huvudet också av någon anledning. Tog lite tabletter och det värsta har släppt men det sitter lite i bakhuvudet ännu. Hostar jag så suger det till i huvudet och det är inte skönt precis.
 
I mon kanske vi ger oss ut i skogen en vända och kolla om det finns någon svamp. Troligen gör det inte det för jag har inte sett någon lägga ut bilder överallt om att dom hittat en massa. Men vore kul om vi kunde hitta lite. Vad vi gör på kvällen sen få vi se. KAnske kan fota och lägga ut alla saker jag köpte i Ullared. Få se vad vi hinner med! 
 
Nu måste jag åka till jobbet.
Örhängerna ni ser på bilden är från Ullared btw. Kostade mej 20:- så jag tog dom i silver med haha.
 

Kommentera här: